Cat slabesti cu Cabbage Forte?


Cabbage Forte sunt pastile de slabit care combina in aceeasi capsula extracte foarte concentrate de varza verde, rosie si alba.
Producatorii Cabbage Forte sustin ca slabesti natural si iti pastrezi energia si buna dispozitie.
Cat slabesti cu Cabbage Forte? Poti slabi foarte mult dar este recomandat sa nu slabesti mai mult de 4 kg pe saptamana. Daca slabirea se produce mai brusc de atat este bine sa intrerupi administrarea pastilelor pentru 2 zile si sa le reiei apoi. Asteptam sa ne spui parerea ta despre Cabbage Forte (daca le-ai folosit si cat ai slabit).
(P) Promotie Cabbage Forte: 50% reducere, 59 lei n loc de 118! Profita de promotie!

2 comentarii:

  1. Am luat Cabbage forte dar nu am slabit 4 kg pe saptamana, am slabit cam la 2 saptamani 4 kg. Sunt multumita dar, nu stiu, ma simt mereu ametita si parca nu prea am energie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai chiar daca nu-ti e foame, Cris, incearca sa mananci; putin si des; eu asa am procedat si am slabit cu pastilele cabage forte 11 kg in 8 saptamani, fara sa fac foamea si fara sa ma simt lipsita de energie (am facut si un pic de sport acasa)

      Ștergere